poniedziałek, 4 grudnia 2017

O takiej przyczepie kempingowej bez wątpienia marzy każdy wózkowicz! Zobacz, jakie posiada udogodnienia [WIDEO]


Angielska firma Lewis Reed, specjalizująca się w adaptacji samochodów dla osób niepełnosprawnych, przy współpracy z Adria Caravans, zaprojektowała i wprowadziła do sprzedaży przyczepę kempingową specjalnie przystosowaną dla osób niepełnosprawnych - w tym głównie dla poruszających się na wózku inwalidzkim. Jakie udogodnienia znalazły się w pojeździe? Oczywiście jest rampa podjazdowa, odpowiedniej długości, by kąt nachylenia umożliwił samodzielne wjechanie do środka. Drzwi wejściowe posiadają odpowiednią szerokość, uwzględniającą gabaryty nawet sporego wózka elektrycznego. Wnętrze przyczepy umożliwia obrót wózkiem oraz swobodny dostęp do wszystkich elementów wyposażenia. Ponadto pojazd wyposażony jest w toaletę oraz prysznic, przystosowane dla wózka oraz część sypialną, z łóżkami uwzględniającymi potrzeby osób niepełnosprawnych. Zachęcam do obejrzenia poniższego filmiku, ukazującego w pełni wszystko o czym tu mowa :) Niestety cena przyczepy nie jest zbyt zachęcająca... Zgodnie z informacją producenta trzeba przygotować minimum 23 tysięcy funtów. Po więcej informacji odsyłam na stronę internetową firmy Lewis Reed.

2 komentarze:

  1. Też zastanawiałem się nad zakupem jakiejś nowej przyczepy tego typu, ale niestety brakuje mi gotówki. Pomyślałem o tym, że mógłbym wziąć jakaś pożyczkę na brakującą cześć pieniędzy i chodzi o chwilówki online https://pozyczka-online.info/ znalazłem taki ranking. Waszym zdaniem warto korzystać z takich stron zanim weźmie się kredyt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy temat. Mam osobę niepełnosprawną w rodzinie, więc wiem, jak ważne są te tematy. Osoby niepełnosprawne również mogą jeździć samochodem czy moto. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń