piątek, 23 września 2011

Auto twórców marki HUMMER - MV-1


Nowy produkt firmy Vehicle Production Group LLC. Auto jest dostępne od kilku miesięcy w sprzedaży na rynku samochodowym w Stanach Zjednoczonych, cena ok 40 tyś dolarów. Pojazd posiada specjalnie dostosowane drzwi boczne (szerokość drzwi to 140 cm) wraz z rampą podjazdową do wprowadzenia wózka, wewnątrz samochodu mogą zmieścić się dwa wózki inwalidzkie oraz 4 osoby na siedzeniach. Całkowita długość samochodu to 5,2 metra. Rampa podczas jazdy ukryta jest pod dnem samochodu. Maksymalne obciążenie rampy to 600 kg. Wyposażony jest w automatyczna skrzynię biegów. Zajrzyj na stronę po więcej szczegółów.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeśli chodzi o sam samochód to jest ładny, ale pewnie również kosztuje bardzo dużo. Jakby nie było to również i taki pojazd musi mieć ubezpieczenie OC. Oczywiście ja za każdym razem taką polisę wykupuję w https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-oc-ac-wroclaw/ i jestem zdania, że jest to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, ze fajnie iż takie auta powstają. Ja na tą chwilę jestem bez samochodu, gdyż zdecydowałam się sprzedać moje stare auto. Świetnie, że firma https://autokupiec.pl/skup-aut-bialystok/ bez najmniejszego problemu skupiła ode mnie samochód i mogłam uzyskać bardzo dobrą wycenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie samochód jest bardzo fajny i jestem zdania, że jeśli byłoby mnie stać to na pewno bym sobie taki kupiła. Jednak należy pamiętać, że jaki by to pojazd nie był to i tak na pewno musi posiadać ubezpieczenie. Ja jestem zdania, że świetne warunki ubezpieczenia można uzyskać w https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod i ja się jeszcze nigdy na nich nie zwiodłam.

    OdpowiedzUsuń